מיכל בן ארי
גיל סולומון
11 Mar
11Mar

מלון דירות השרון: פנינה נדל"נית בהרצליה פיתוח
בתור מתווך נדל"ן המתמחה במתחם מלון דירות השרון בהרצליה פיתוח, אני גאה להציג בפניכם את ההזדמנויות הנדל"ניות  שמציע המתחם היוקרתי הזה.


מיקום מרכזי ונוח
מלון דירות השרון ממוקם בהרצליה פיתוח, מעל חוף הים, במרחק הליכה קצר מהמרינה המפורסמת, ממרכזי קניות, מבתי קפה וממסעדות. הוא נגיש בקלות לכל עורקי התחבורה העיקריים, כולל כביש החוף וכביש 2, ומאפשר גישה מהירה לתל אביב וערים סמוכות.


דירות יוקרה עם נופים מרהיבים
המתחם כולל מגוון של דירות יוקרה בגדלים שונים, החל מדירות סטודיו ועד 2 חדרים. כל הדירות עם מרפסות מרווחות המשקיפות על הים התיכון.


מתקנים במתחם המגורים:
דיירים במלון דירות השרון נהנים ממגוון רחב של מתקנים, לרבות:
בריכת שחייה חיצונית, חדר כושר מאובזר במלואו, ספא מפנק, לובי מפואר עם אזור ישיבה, שמירה 24/7.

מלון השרון תוכנן על ידי האדריכל זאב רכטר, 166 חדרים. המלון על שטח של 25 דונם.


השקעה נדל"נית מצוינת
מלון דירות השרון הוא לא רק בית יוקרתי אלא גם השקעה נדל"נית מצוינת. הביקוש הגבוה לדירות יוקרה בהרצליה פיתוח מבטיח תשואות שכירות גבוהות וערך נדל"ני יציב.


אפשרויות השכרה ומכירה
בין אם אתם מחפשים להשכיר, לשכור, לקנות או למכור דירה במלון דירות השרון, אני כאן כדי לעזור לכם למצוא את האפשרות המתאימה ביותר לצרכים שלכם. אני מתמחה בהתאמת דיירים לדירות פנויות, ובשיווק דירות למכירה.


צרו קשר עוד היום
אם אתם מעוניינים ללמוד עוד על מלון דירות השרון או לחקור את אפשרויות ההשכרה או המכירה הזמינות, אל תהססו ליצור איתי קשר. אני זמין לענות על כל שאלותיכם ולספק לכם הדרכה מומחית לאורך כל התהליך.


מתווך גיל סולומון : 054-9377793

מתווכת מיכל בן ארי: 054-4788444


מלון השרון הרצליה, דירות למכירה דירות למכירה
הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.