מיכל בן ארי
גיל סולומון
06 Mar
06Mar

בניין "גל ים" בהרצליה פיתוח:
"גל ים" - הבניין הבוטיק עם מרפסות בצורת גלים.

אחד הבניינים המבוקשים בהרצליה פיתוח הוא "גל ים" - פרויקט בוטיק ייחודי עם נוף מרהיב לים התיכון. זהו אחד הבניינים האטרקטיביים ביותר שנבנו בשנים האחרונות באזור.
המיקום של "גל ים" הוא טופ: הבניין שוכן על הקו החוף במרחק הליכה קצר משלל חופים מרהיבים, מהמרינה ומאזורי בילוי ופנאי מרכזיים. אך לא רק המיקום משגע, גם התכנון האדריכלי של הבניין עצמו מעניק תחושת יוקרה אמיתית.
כמו השם שלו, "גל ים" מציע קווים עגולים ורכים המזכירים גלי ים.
"גל ים" תוכנן לפרטי פרטים על ידי אדריכלים מובילים ומתמחים בעיצוב פנים, שדאגו שכל פרט יהיה מוקפד וברמה גבוהה. בצורתו החד-פעמית, הבניין מורכב ממספר קטן יחסית של יחידות דיור במגוון גדלים, משלושה חדרים ועד דירות פנטהאוז מפוארים.
כל הדירות בבניין נהנות ממפרט גבוה ועכשווי הכולל ריצוף איכותי, תריסים חשמליים, מרפסות רחבות ידיים ועוד פרטים יוקרתיים לפינוק מלא. חלק מהדירות גם זוכות לנוף פנורמי ומרהיב לים, היוצר חוויה בלתי נשכחת.
"גל ים" - לשימוש הדיירים בבניין בריכת שחייה יוקרתית, חדר כושר מאובזר, סאונה, פינות ישיבה תחת כיפת השמיים, חניה תת-קרקעית ושירותי אבטחה 24/7.
המחירים בבניין הבוטיק עשויים להיראות גבוהים, אך הם תואמים את היוקרה והאיכויות שהוא מציע. אין ספק שרוכשים יכולים לצפות להשקעה משתלמת בטווח הארוך, מעליית ערך הנכסים.
כך או כך, "גל ים" הוא בהחלט מוקד משיכה מרכזי בהרצליה פיתוח עבור רוכשים או שוכרים המחפשים דירת יוקרה עם נוף משגע וחוויית מגורים קהילתית ומפנקת. הבניין הזה ימשיך לייצר גלים באזור עוד זמן רב.

לדירות להשכרה או למכירה לחץ כאן

תיווך א.א. יפית נכסי יוקרה.

גיל סולומון: 054-9377793

מיכל בן ארי: 054-4788444

גל ים הרצליה פיתוח, דירות להשכרה ודירות למכירה
הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.