חדשות נדל''ן בקו החוף מרינה הרצליה, הרצליה פיתוח, צפון תל אביב

א.א. יפית הוא משרד תיווך מוביל במרינה הרצליה, המתמחה במכירה והשכרה של נכסי יוקרה באזור המבוקש ביותר בישראל. עם שירות אישי ומקצועי, אנחנו כאן כדי למצוא עבורכם את הבית המושלם על שפת הים.

קרא עוד  

חולמים על מגורים יוקרתיים בהרצליה ב'? פרויקט המסילה הוא בשבילכם! הזדמנות נדירה לרכוש דירה ייחודית בפרויקט בוטיק יוקרתי בלב הרצליה ב'. פרויקט המסילה מציע לכם סדרה מוגבלת של 54 דירות בעיצוב אדריכלי מוקפד, המשלבות יוקרה, נוחות ופונקציונליות

קרא עוד  

דירות עם נוף לים להשכרה ולמכירה. מלון מנדרין תל אביב, הממוקם בצפון תל אביב, מערבית למחלף גלילות. המבנה המרשים הוקם בשנות השמונים ונוהל בתחילה כמלון על ידי יזמים פרטיים.בשנת 1989, לאחר שבעליו נקלעו לקשיים, נרכש המלון מכינוס נכסים על ידי חברת אזורים.

קרא עוד  

מתחם סי אנד סאן: חווית מגורים ייחודית על חוף תל אביב מתחם סי אנד סאן הוא פרויקט מגורי יוקרה הממוקם על קו החוף של תל אביב, ומציע חווית מגורים ייחודית המשלבת נוף ים עוצר נשימה, תכנון אדריכלי מוקפד וסטנדרט בנייה גבוה

קרא עוד  

פרויקט דירות נופש ווסט תל אביב פרויקט ווסט הוא פרויקט יוקרתי הממוקם על חוף הצוק בצפון תל אביב, ישראל. הפרויקט כולל 130 דירות ב13 קומות, המציעים מגוון רחב של דירות נופש למכירה ולהשכרה. הדירות בפרויקט הצוק החדש מעוצבות בקפידה

קרא עוד  

מגדלי נאמן: יצירה ארכיטקטונית בצפון תל אביב מיקום: צפון תל אביב, חלק משכונת צוקי אביב מספר בניינים: 7 מספר יחידות דיור: 330 מאפיינים ייחודיים: חזיתות המבנים מעוטרות בפסיפס צבעוני מרהיב, יצירתו של האמן יעקב אגם.

קרא עוד  

מחפשים דירה להשכרה או למכירה בתל אביב? מתחם בלו תל אביב מציע לכם דירות היוקרתיות בסמוך לים! ​דירות, דירות גן מרווחות, דירות פנטהאוז עם נוף עוצר נשימה, וכל מה שדרוש לחיים של נוחות ופינוק.

קרא עוד  

בית רוזמרין: פנינה ירוקה בלב הרצליה פיתוח בית רוזמרין הוא מתחם מגורים ייחודי הממוקם בלב הרצליה פיתוח, במרחק הליכה קצר מחוף הים. המתחם משלב בין קסם ים תיכוני לחדשנות עכשווית, ויוצר נווה מדבר ירוק ושלו בלב הרצליה פיתוח.

קרא עוד  

מחפשים מקום מושלם להשכרה לטווח קצר או לשהייה ממושכת בהרצליה? מלון דירות א.א. יפית מציע לכם את הפתרון המושלם: דירות מרווחות ומאובזרות במלואן, הממוקמות במרינה היוקרתית של הרצליה.

קרא עוד  

מגדלי מלון דניאל הרצליה: דירות יוקרה להשכרה ולמכירה. מגדל דניאל היוקרתי, הממוקם ברחוב רמת ים בהרצליה, מציע מבחר דירות מבעלות פרטית להשכרה ולמכירה. אודות המגדל: במתחם המגדלים: מסעדה, אולמות כנסים ואירועים, בריכת שחייה חיצונית ופנימית, מרכז כושר וספא.

קרא עוד  

מגדל הצוק: נוף עוצר נשימה, שלווה ופרטיות לחובבי הים מגדל הצוק בהרצליה פיתוח הוא לא עוד בניין מגורים. זוהי פנינה נדירה המציעה חווית חיים ייחודית, המשלבת נוף עוצר נשימה של הים התיכון, שלווה ופרטיות יוצאת דופן, וגישה ישירה לחוף הים.

קרא עוד  

הרצליה הילס: פנינת נדל''ן בהרצליה ב'. הרצליה הילס הוא פרויקט מגורים יוקרתי הממוקם מזרחית לכביש החוף, צמוד לצומת הסירה. הפרויקט משתרע על שטח של 70 דונם ומציע מגוון רחב של דירות למכירה ולהשכרה, החל מדירות 2 חדרים ועד פנטהאוזים מפוארים.

קרא עוד