חדשות נדל''ן בקו החוף מרינה הרצליה, הרצליה פיתוח, צפון תל אביב

אפליקציית חופים הרצליה פיתוח. פרויקט "שגרירי הים" נוצר במטרה לגשר על פערי המידע בין המבקרים בחופי הים לבין הרשויות ומשרדי הממשלה האחראים על קביעת חוקים ותקנות הקשורים לרחצה. האפליקציה מספקת מידע עדכני ונחוץ כמו: רשימת החופים המוכרזים בהרצליה, כתובותיהם, זמני פעילות תחנות ההצלה, ונגישות החופים. בנוסף, היא שמה דגש על בטיחות בים, עם תכנים חינוכיים המיועדים להעלות את מודעות הציבור לחוקים, תקנות ולסכנות הרחצה.

קרא עוד  

א.א. יפית הוא משרד תיווך מוביל במרינה הרצליה, המתמחה במכירה והשכרה של נכסי יוקרה באזור המבוקש ביותר בישראל. עם שירות אישי ומקצועי, אנחנו כאן כדי למצוא עבורכם את הבית המושלם על שפת הים.

קרא עוד  

נכסים להשכרה לדיפלומטים: ליהנות מחוויה חלקה ונוחה בהרצליה פיתוח והסביבה כמשרד תיווך המתמחה בדיור לדיפלומטים, אנו מודעים לצרכים הייחודיים שלכם. מעבר למציאת נכס מתאים, אנו מחויבים להפוך את תהליך ההשכרה לחלק ונוח ככל האפשר, תוך התחשבות בדרישות הספציפיות שלכם ובסטנדרטים הגבוהים ביותר.

קרא עוד  

דירות בוטיק מרוהטות להשכרה: פתרון מושלם לרילוקיישן, נסיעות עסקים ונופש. עובדים שעוברים דירה: דירות אלה מציעות מקום נוח וזמין לגור בו במהלך תקופת ההסתגלות לעיר החדשה. אנשי עסקים: דירות אלה מציעות מקום נוח ושקט לעבוד בו, כמו גם מקום מפגש נוח עם לקוחות או שותפים עסקיים. מטיילים: דירות אלה מציעות בסיס נוח לחקור את העיר וליהנות מכל מה שיש לה להציע.

קרא עוד  

דירות יוקרה בבניין מלון דניאל בהרצליה פיתוח מחפשים דירה יוקרתית עם נוף עוצר נשימה לים, שירותי מלון, מיקום מושלם על שפת ימה של הרצליה פיתוח?

קרא עוד  

רילוקיישן יוקרה בישראל: פתרונות דיור מושלמים עבור עובדי חברות, דיפלומטים ועולים חדשים. עוברים לישראל? בין אם אתם עובדים בחברה בינלאומית, דיפלומטים או פשוט מחפשים התחלה חדשה בישראל, אנו מציעים לכם פתרונות דיור מושלמים שיעזרו לכם להקל על תהליך הרילוקיישן. רילוקיישן לישראל

קרא עוד  

מלון הדירות א.א. יפית מציע לכם דירות בוטיק מרוהטות להשכרה, המושלמות עבור רילוקיישן, נסיעת עבודה או נופש. למה לבחור בנו? מיקום מעולה: מלון הדירות שלנו ממוקם במרכז הרצליה, במרחק הליכה קצר מהחוף, קניונים, מסעדות ואטרקציות רבות. דירות מרווחות ומעוצבות: אנו מציעים מגוון דירות מרווחות ומעוצבות בקפידה, הכוללות מטבח מאובזר, סלון, חדר שינה וחדר רחצה. ריהוט מלא: כל הדירות שלנו מרוהטות במלואן, כך שתוכלו להיכנס ולגור מיד. השכרה גמישה: ניתן לשכור את הדירות החל מ10 לילות ועד השכרה על בסיס חודשי, כך שתוכלו להתאים את תקופת השהייה לצרכים שלכם.

קרא עוד  

חולמים על מגורים יוקרתיים בהרצליה ב'? פרויקט המסילה הוא בשבילכם! הזדמנות נדירה לרכוש דירה ייחודית בפרויקט בוטיק יוקרתי בלב הרצליה ב'. פרויקט המסילה מציע לכם סדרה מוגבלת של 54 דירות בעיצוב אדריכלי מוקפד, המשלבות יוקרה, נוחות ופונקציונליות

קרא עוד  

אזור תעשייה הרצליה פיתוח: מרכז עסקים תוסס ומתחדש אזור התעשייה הרצליה פיתוח, המכונה גם "בירת ההייטק הישראלית", הוא מתחם ייחודי ומרתק. אזור זה, המשתרע על פני כ-650 דונם, עבר בשנים האחרונות תהליך משמעותי של התחדשות וצמיחה, הפך למרכז עסקים תוסס ומתפתח, ומהווה בית חם לעשרות אלפי עובדים מדי יום

קרא עוד  

מלון דירות לטווח ארוך: הבית המושלם הרחק מהבית מחפש מקום נוח ונוח לשהות בו לטווח ארוך? מלון דירות הוא הפתרון המושלם. מלונות דירות מציעים את הנוחות של בית עם השירותים והמתקנים של המתחם. מבחר דירות להשכרה על בסיס חודשי, דירות 2 חדרים, דירות 3 חדרים, דירות 4 חדרים.

קרא עוד  

בוחרים בהשכרת דירות לטווח קצר: יתרונות וטיפים דירות לטווח קצר הפכו לפתרון פופולרי עבור אנשים שנוסעים לעתים קרובות לעבודה או לפנאי. הן מציעות גמישות, נוחות וחיסכון בעלויות בהשוואה למלונות. דירות Airbnb Booking

קרא עוד  

דירות עם נוף לים להשכרה ולמכירה. מלון מנדרין תל אביב, הממוקם בצפון תל אביב, מערבית למחלף גלילות. המבנה המרשים הוקם בשנות השמונים ונוהל בתחילה כמלון על ידי יזמים פרטיים.בשנת 1989, לאחר שבעליו נקלעו לקשיים, נרכש המלון מכינוס נכסים על ידי חברת אזורים.

קרא עוד