חיים בן ארי
מיכל בן ארי
גיל סולומון
06 Mar
06Mar

בניין "פיתוח על הים" בהרצליה פיתוח עם דירות להשכרה ולמכירה:


"פיתוח על הים" - הבניין שכולם מדברים עליו בהרצליה פיתוח
אם אתם מחפשים דירת יוקרה להשכרה או למכירה במיקום הכי טוב בפיתוח, הגעתם למקום הנכון. "פיתוח על הים" הוא אחד הבניינים החדשים והמבוקשים ביותר בהרצליה פיתוח.
הבניין, שלא מזמן הושלם, נבנה בסטנדרטים גבוהים תוך שמירה על עיצוב ייחודי וחדשני. כבר מהכניסה אפשר להרגיש את האווירה היוקרתית עם לובי מרשים וגינות מעוצבות.
ההיצע כולל דירות להשכרה ולמכירה במגוון גדלים ותצורות - החל 3 חדרים ועד לדירות פנטהאוז גדולות עם גגות רחבים. כל הדירות במפרט גבוה, עם מיזוג מרכזי, ריצוף איכותי ומרפסות רחבות ידיים.
אחד היתרונות הבולטים הוא הנוף שפרוש מרוב הדירות. בנוסף, הבניין ממוקם במיקום מצוין קרוב לחוף הים, למרינה התוססת, למרכז ולכל אזורי הבילוי וההוויה של הרצליה פיתוח.
דיירי "פיתוח על הים" יכולים גם ליהנות ממתקנים יוקרתיים בבניין עצמו, שכוללים בריכת שחייה מפנקת, חדר כושר מאובזר, חניה תת-קרקעית ושמירה 24/7 בחלק מהבניינים. זוהי חוויית מגורים אורבנית יוקרתית, בטוחה ומפנקת.
הביקוש לדירות בבניין "פיתוח על הים" גבוה מאוד, משפחות ואנשים המחפשים איכות חיים. לא פלא שמדובר בפרויקט מצליח - מי לא רוצה לגור בדירת יוקרה עם נוף משגע פרוש בפניך?
אז אם גם אתם חולמים על חיי יוקרה בכתובת מבוקשת באחד מאזורי הנדל"ן היוקרתיים בישראל, כדאי שתתעניינו בהצעות המגוונות של "פיתוח על הים".

תיווך א.א. יפית נכסי יוקרה.

מיכל בן ארי 054-4788444

גיל סולומון 054-9377793

בניין פיתוח על הים בהרצליה פיתוח
"פיתוח על הים" דירות יוקרה להשכרה ולמכירה
הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.