חיים בן ארי
30 May
30May

חופי הים של הרצליה פיתוח והמרינה: מדריך לחופים הטובים ביותר


הרצליה פיתוח והמרינה ידועות בחופי הים היפים שלהן, המושכים אליהם מקומיים ותיירים כאחד. עם חול לבן, מים צלולים ושפע של מתקנים, חופים אלה מציעים משהו לכולם.


חוף אכדיה

חוף אכדיה הוא אחד החופים הפופולריים ביותר בהרצליה פיתוח. הוא ידוע בחול הלבן שלו, במים הצלולים ובמתקני הספורט הימי הרבים שלו. בחוף יש גם טיילת יפה לאורך החוף, עם ספסלים וצמחייה שופעת.


חוף השרון

חוף השרון הוא חוף הממוקם בחלק הצפוני של הרצליה פיתוח בסמוך לכיכר דה שליט. אידיאלי למשפחות עם ילדים קטנים. בחוף יש גם אזור מוצל עם שולחנות פיקניק, מה שהופך אותו למקום נהדר ליהנות מארוחת צהריים או חטיף.


חוף זבולון

חוף זבולון, הנחשב ל"חוף הצעירים" של הרצליה, קרוי על שם תנועת הנוער "יורדי ים זבולון" שנוסדה ב-1928 ופעלה במקום. כיום פועל בחוף שבט צופים.


חוף הדרומי

החוף הדרומי: גן עדן לגולשים וחובבי ספורט ימי

נסתר מהמולת החופים הפופולריים יותר של הרצליה פיתוח והמרינה, שוכן החוף הדרומי, מקלט שלוו לגולשים וחובבי ספורט ימי לא מוטורי.

עם גליו הגבוהים, מעל 60 ס"מ, החוף הדרומי הוא יעד אידיאלי לגולשים מנוסים המחפשים אתגר. תאורת הלילה הייחודית מאפשרת לגולשים להמשיך ולרכוב על הגלים גם לאחר רדת החשכה, כאשר התנאים מתאימים.

אבל החוף הדרומי הוא לא רק לגולשים. הוא מושך גם משתזפים המעוניינים ליהנות מהשמש והחול, הרחק מההמונים. חניה זמינה לאורך המצוק בדרך העפר, כמו גם בתחומי המרינה.

בין אם אתם גולשים מנוסים, משתזפים המחפשים שקט, או פשוט חובבי ספורט ימי המחפשים מקום ליהנות מתחביבכם, החוף הדרומי הוא יעד מושלם עבורכם.


רוב חופי הים בהרצליה פיתוח והמרינה מציעים מתקנים כגון שירותי הצלה, מקלחות ושירותים. ישנם גם מסעדות ובתי קפה רבים הממוקמים לאורך החופים, המציעים מגוון רחב של אפשרויות אוכל ומשקאות.


בין אם אתם מחפשים חוף הומה אדם עם שפע של פעילויות או חוף שקט יותר ליהנות משמש ושחייה, הרצליה פיתוח מציעות מגוון רחב של חופים שיענו על כל הצרכים שלכם.

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.