חדשות נדל''ן בקו החוף מרינה הרצליה, הרצליה פיתוח, צפון תל אביב

דירות יוקרה בבניין מלון דניאל בהרצליה פיתוח מחפשים דירה יוקרתית עם נוף עוצר נשימה לים, שירותי מלון, מיקום מושלם על שפת ימה של הרצליה פיתוח?

קרא עוד  

חולמים על מגורים יוקרתיים בהרצליה ב'? פרויקט המסילה הוא בשבילכם! הזדמנות נדירה לרכוש דירה ייחודית בפרויקט בוטיק יוקרתי בלב הרצליה ב'. פרויקט המסילה מציע לכם סדרה מוגבלת של 54 דירות בעיצוב אדריכלי מוקפד, המשלבות יוקרה, נוחות ופונקציונליות

קרא עוד  

מחפשים דירת יוקרה בהרצליה פיתוח? וילה מארה היא המקום המושלם עבורכם! וילה מארה הינו בניין דירות יוקרתי הממוקם בלב הרצליה פיתוח, במרחק צעדים ספורים מחוף הים.

קרא עוד  

גלי ספיר - הגאווה של קו החוף בהרצליה על קו החוף המרהיב של הרצליה, מתנשא מגדל היוקרה "גלי ספיר" - אחד ממגדלי יוקרה הראשונים שהוקמו בהרצליה פיתוח. פרויקט זה, שיזמה וביצעה קבוצת הבנייה והנדל"ן "אורנים", מייצג נקודת ציון חשובה בהתפתחות האזור.

קרא עוד  

"פיתוח על הים" - הבניין שכולם מדברים עליו בהרצליה פיתוח אם אתם מחפשים דירת יוקרה להשכרה או למכירה במיקום הכי טוב בפיתוח, הגעתם למקום הנכון. "פיתוח על הים" הוא אחד הבניינים החדשים והמבוקשים ביותר בהרצליה פיתוח. הבניין, שלא מזמן הושלם, נבנה בסטנדרטים גבוהים תוך שמירה על עיצוב ייחודי וחדשני. כבר מהכניסה אפשר להרגיש את האווירה היוקרתית עם לובי מרשים וגינות מעוצבות.

קרא עוד  

בכתבה זו תוכלו לגלות על מלון ריץ-קרלטון המרהיב בהרצליה, המציע נופים מרהיבים על הים ועל המרינה. המלון מציע דירות מפוארות להשכרה ולמכירה עם כל פרטי היוקרה שתצפו.

קרא עוד  

אוקיינוס במרינה הרצליה מעניקה חווית מגורים איכותית ויוקרתית במיוחד, עם נופים מרהיבים לים. הדירות המוצעות להשכירה ולמכירה מעניקות סטנדרטים גבוהים של איכות חיים.

קרא עוד  

פרויקט האי במרינה הרצליה אחד הפרויקטים היוקרתיים בהם מתמחה משרד א.א. יפית הוא פרויקט האי במרינה הרצליה. דירות להשכרה ודירות למכירה. הפרויקט נבנה כמתחם סגור ויוקרתי, וכולל 2 בניינים בני 6 קומות ו-2 בניינים בני 3 קומות, בסך הכל 190 דירות מגורים ונופש אקסקלוסיביות.

קרא עוד  

מגדלי המרינה הינם שני בניינים של 170 דירות נופש / מגורים השוכנים מעל מרכז הקניות היוקרתי "ארנה" על פני 16 קומות. דירות להשכרה ודירות למכירה מגדלי המרינה מציע לדייריו: לובי מפואר, בריכה הצופה למרינה ולים, חדר כושר המשקיף לים, סאונה רטובה ויבשה, חניון תת קרקעי, שירותי אחזקה וניקיון לבניין וכן שמירה 24 שעות ביממה. מגדלי המרינה ממוקמים בצידה הצפוני של המרינה, ירידה ישירה לחוף הצפוני וכניסה למרכז הקניות "ארנה" ישירות מהבניינים.

קרא עוד  

מרינה וילג' הוא פרויקט מגורים יוקרתי במתחם המרינה הרצליה, נבנה על ידי האחים עופר. דירות להשכרה ודירות למכירה. הפרויקט מציע יוקרה ואיכות גבוהה במיקום מרכזי ומרהיב. המבנה מורכב משתי קומות בצורת משולש וממוקם במרכז גינה רחבה המכילה עצים, מזרקות מים ומדשאות. עם כ-120 דירות בפרויקט, תושבי מרינה וילג' יכולים ליהנות מאווירה יוקרתית ומרווחת.

קרא עוד  

מרינה הרצליה היא עיר חוף מרהיבה בישראל, המפורסמת באורח החיים היוקרתי שלה, חופיה היפים והאווירה התוססת. אנשים רבים מגיעים למרינה הרצליה למטרות שונות, כמו נסיעות עסקים, חופשות ואפילו מעברים זמניים. כשמחפשים מקום לינה במרינה הרצליה, השכרת דירות לטווח קצר המוצעות על ידי תיווך א.א. יפית היא בחירה מצוינת. במאמר זה, נחקור את היתרונות של בחירה בהשכרת דירות לטווח קצר במרינה הרצליה באמצעות תיווך א.א. יפית בעל המוניטין המעולה.

קרא עוד  

פנטהאוז מפואר למכירה עם נוף פנורמי מרהיב לים במגדלי מרינה בהרצליה! אנו שמחים להציג בפניכם הזדמנות פז לרכוש את פנטהאוז החלומות שלכם! אנו מציגים בפניכם פנטהאוז דופלקס מדהים הממוקם במרינה הרצליה היפה.

קרא עוד