חיים בן ארי
מיכל בן ארי
איתן בן ארי
ירון בן ארי
25 Feb
25Feb

טלפון א.א. יפית  : 054-4421444 052-6960066 

נכסים במגדלי המרינה: לחץ כאן 

מגדלי המרינה הינם שני בניינים של 170 דירות נופש / מגורים השוכנים מעל מרכז הקניות היוקרתי "ארנה" על פני 16 קומות.

מגדלי המרינה מציע לדייריו: לובי מפואר, בריכה הצופה למרינה ולים,  חדר כושר המשקיף לים, סאונה רטובה ויבשה, חניון תת קרקעי, שירותי אחזקה וניקיון לבניין וכן שמירה 24 שעות ביממה.

מגדלי המרינה ממוקמים בצידה הצפוני של המרינה, ירידה ישירה לחוף הצפוני וכניסה למרכז הקניות "ארנה" ישירות מהבניינים.


פרויקט מגדלי המרינה הרצליה הוא פרויקט מגורים יוקרתי הממוקם במיקום מרכזי במרינה הרצליה, מול הים וקרוב למגוון מסעדות, בתי קפה וחנויות. המגדלים המרשימים מציעים דירות להשכרה ולמכירה, כולל דירות לטווח קצר, ומספקים חווית מגורים מודרנית ומפנקת.


משרד תיווך א.א. יפית: מומחים בנדל"ן במרינה הרצליה
משרד תיווך א.א. יפית מתמחה במתן שירותי תיווך עם דגש על דירות למכירה, להשכרה לטווח קצר או ארוך בפרויקט מגדלי המרינה הרצליה. המשרד מתגאה בצוות מקצועי של יועצי נדל"ן מנוסים, המכירים היטב את שוק הנדל"ן במרינה הרצליה ובמיוחד את פרויקט המגורים היוקרתי.
שירותי תיווך מקצועיים


הייחודיות של משרד תיווך א.א. יפית טמונה בשילוב המושלם בין איכות השירות לבין הידע המקצועי העמוק על שוק הנדל"ן באזור. לקוחות המשרד זוכים לשירות מקצועי להשכרה או למכירה, המותאם לצרכיהם הספציפיים.


מגוון דירות להשכרה ולמכירה
משרד תיווך א.א. יפית מציע מגוון רחב של דירות להשכרה ולמכירה בפרויקט מגדלי המרינה הרצליה. המבחר כולל דירות בגדלים שונים, כגון דירות 2 חדרים, דירות 3 חדרים ודירות 4 חדרים מרווחות יותר.


מיקום מבוקש במרינה הרצליה
מרינה הרצליה היא מיקום מבוקש למגורים. תושבי מגדלי המרינה נהנים מגישה נוחה לחוף הים, למגוון מסעדות, בתי קפה וחנויות. המיקום המרכזי והנוף המרהיב של הים התיכון הופכים את המגדלים למקום מגורים פופולרי ביותר.


אודות פרויקט מגדלי המרינה הרצליה
מגדלי המרינה הרצליה מורכבים משילוב של מסחר, תיירות, דיור ותרבות, ומהווים חלק בלתי נפרד מהנוף הייחודי של חוף הרצליה פיתוח. הם מציעים שטח משולב של מסעדות, בתי קפה, חנויות ומסחר רב, וכן אירועים בתקופת הקיץ, תוך שמירה על אווירה אירופית וחוף הים הפתוח לציבור.

נכסים במגדלי המרינה: לחץ כאן


מגדלי המרינה הרצליה, דירות להשכרה ודירות למכירה
מגדלי המרינה הרצליה, דירות למכירה ודירות להשכרה
הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.