חדשות נדל''ן בקו החוף מרינה הרצליה, הרצליה פיתוח, צפון תל אביב

דירות עם נוף לים להשכרה ולמכירה. מלון מנדרין תל אביב, הממוקם בצפון תל אביב, מערבית למחלף גלילות. המבנה המרשים הוקם בשנות השמונים ונוהל בתחילה כמלון על ידי יזמים פרטיים.בשנת 1989, לאחר שבעליו נקלעו לקשיים, נרכש המלון מכינוס נכסים על ידי חברת אזורים.

קרא עוד  

מתחם סי אנד סאן: חווית מגורים ייחודית על חוף תל אביב מתחם סי אנד סאן הוא פרויקט מגורי יוקרה הממוקם על קו החוף של תל אביב, ומציע חווית מגורים ייחודית המשלבת נוף ים עוצר נשימה, תכנון אדריכלי מוקפד וסטנדרט בנייה גבוה

קרא עוד  

פרויקט דירות נופש ווסט תל אביב פרויקט ווסט הוא פרויקט יוקרתי הממוקם על חוף הצוק בצפון תל אביב, ישראל. הפרויקט כולל 130 דירות ב13 קומות, המציעים מגוון רחב של דירות נופש למכירה ולהשכרה. הדירות בפרויקט הצוק החדש מעוצבות בקפידה

קרא עוד  

מגדלי נאמן: יצירה ארכיטקטונית בצפון תל אביב מיקום: צפון תל אביב, חלק משכונת צוקי אביב מספר בניינים: 7 מספר יחידות דיור: 330 מאפיינים ייחודיים: חזיתות המבנים מעוטרות בפסיפס צבעוני מרהיב, יצירתו של האמן יעקב אגם.

קרא עוד  

מחפשים דירה להשכרה או למכירה בתל אביב? מתחם בלו תל אביב מציע לכם דירות היוקרתיות בסמוך לים! ​דירות, דירות גן מרווחות, דירות פנטהאוז עם נוף עוצר נשימה, וכל מה שדרוש לחיים של נוחות ופינוק.

קרא עוד  

מגדלי מלון דניאל הרצליה: דירות יוקרה להשכרה ולמכירה. מגדל דניאל היוקרתי, הממוקם ברחוב רמת ים בהרצליה, מציע מבחר דירות מבעלות פרטית להשכרה ולמכירה. אודות המגדל: במתחם המגדלים: מסעדה, אולמות כנסים ואירועים, בריכת שחייה חיצונית ופנימית, מרכז כושר וספא.

קרא עוד  

מגדל הצוק: נוף עוצר נשימה, שלווה ופרטיות לחובבי הים מגדל הצוק בהרצליה פיתוח הוא לא עוד בניין מגורים. זוהי פנינה נדירה המציעה חווית חיים ייחודית, המשלבת נוף עוצר נשימה של הים התיכון, שלווה ופרטיות יוצאת דופן, וגישה ישירה לחוף הים.

קרא עוד  

מלון דירות השרון: פנינה נדל"נית בהרצליה פיתוח בתור מתווך נדל"ן המתמחה במתחם מלון דירות השרון בהרצליה פיתוח, אני גאה להציג בפניכם את ההזדמנויות הנדל"ניות שמציע המתחם היוקרתי הזה. מיקום מרכזי ונוח מלון דירות השרון ממוקם בהרצליה פיתוח, מעל חוף הים, במרחק הליכה קצר מהמרינה המפורסמת, ממרכזי קניות, מבתי קפה וממסעדות. הוא נגיש בקלות לכל עורקי התחבורה העיקריים, כולל כביש החוף וכביש 2, ומאפשר גישה מהירה לתל אביב וערים סמוכות.

קרא עוד  

מתחם לייף פארק הרצליה פיתוח. המתחם: 9 בניינים בני 3 קומות 47 דירות יוקרה בכל בניין. רחוב הולנדי מרוצף אבנים משתלבות ממוקם בין הרחובות וינגייט ורמות ים

קרא עוד  

מרין הייטס: נוף עוצר נשימה, חווית מגורים ייחודית מרין הייטס בניין דירות יוקרתי הממוקם על חוף הים בהרצליה פיתוח.

קרא עוד  

בניין אוקיינוס - המקום המושלם לחיות בו! מחפשים דירה יוקרתית להשכרה או למכירה עם נוף עוצר נשימה לים? בניין אוקיינוס הוא המקום המושלם עבורכם

קרא עוד  

מרינה הרצליה היא פנינה ייחודית לחובבי הים והחיים הטובים. ממוקמת צפונית לחופי תל אביב, היא מציעה לדיירים חוויה ייחודית המשלבת נוף עוצר נשימה, תרבות עשירה ואיכות חיים בלתי מתפשרת.

קרא עוד