חדשות נדל''ן בקו החוף מרינה הרצליה, הרצליה פיתוח, צפון תל אביב

א.א. יפית הוא משרד תיווך מוביל במרינה הרצליה, המתמחה במכירה והשכרה של נכסי יוקרה באזור המבוקש ביותר בישראל. עם שירות אישי ומקצועי, אנחנו כאן כדי למצוא עבורכם את הבית המושלם על שפת הים.

קרא עוד  

מרינה הרצליה היא פנינה ייחודית לחובבי הים והחיים הטובים. ממוקמת צפונית לחופי תל אביב, היא מציעה לדיירים חוויה ייחודית המשלבת נוף עוצר נשימה, תרבות עשירה ואיכות חיים בלתי מתפשרת.

קרא עוד  

חוף התכלת - קרקע עם עתודה לעתיד 🌊 חוף התכלת הוא מקום מופלא שנמצא בין מרינה בהרצליה לבין מלון מנדרין שבצפון תל אביב. הפרויקט המרשים מקודם על ידי עיריית הרצליה וכיום נמצא בשלבי תכנון מתקדמים. עתודת הקרקע המרהיבה הזו, בשטח של כ-2,200 דונם, מיועדת לבניה רוויה והיא ממוקמת ליד קו החוף המדהים של הרצליה.

קרא עוד  

בואו לסייר בטיילת הרצוג החדשה! הרצליה מתגאה בטיילת יפהפייה ומסבירת פנים, "טיילת הרצוג", ע"ש נשיא המדינה לשעבר ויקיר העיר. הטיילת החדשה מציעה לכם:

קרא עוד  

אוקיינוס במרינה הרצליה מעניקה חווית מגורים איכותית ויוקרתית במיוחד, עם נופים מרהיבים לים. הדירות המוצעות להשכירה ולמכירה מעניקות סטנדרטים גבוהים של איכות חיים.

קרא עוד  

פרויקט האי במרינה הרצליה אחד הפרויקטים היוקרתיים בהם מתמחה משרד א.א. יפית הוא פרויקט האי במרינה הרצליה. דירות להשכרה ודירות למכירה. הפרויקט נבנה כמתחם סגור ויוקרתי, וכולל 2 בניינים בני 6 קומות ו-2 בניינים בני 3 קומות, בסך הכל 190 דירות מגורים ונופש אקסקלוסיביות.

קרא עוד  

מגדלי המרינה הינם שני בניינים של 170 דירות נופש / מגורים השוכנים מעל מרכז הקניות היוקרתי "ארנה" על פני 16 קומות. דירות להשכרה ודירות למכירה מגדלי המרינה מציע לדייריו: לובי מפואר, בריכה הצופה למרינה ולים, חדר כושר המשקיף לים, סאונה רטובה ויבשה, חניון תת קרקעי, שירותי אחזקה וניקיון לבניין וכן שמירה 24 שעות ביממה. מגדלי המרינה ממוקמים בצידה הצפוני של המרינה, ירידה ישירה לחוף הצפוני וכניסה למרכז הקניות "ארנה" ישירות מהבניינים.

קרא עוד  

מרינה וילג' הוא פרויקט מגורים יוקרתי במתחם המרינה הרצליה, נבנה על ידי האחים עופר. דירות להשכרה ודירות למכירה. הפרויקט מציע יוקרה ואיכות גבוהה במיקום מרכזי ומרהיב. המבנה מורכב משתי קומות בצורת משולש וממוקם במרכז גינה רחבה המכילה עצים, מזרקות מים ומדשאות. עם כ-120 דירות בפרויקט, תושבי מרינה וילג' יכולים ליהנות מאווירה יוקרתית ומרווחת.

קרא עוד  

פרויקט לגונה - מגורים יוקרתיים במרינה הרצליה פרויקט לגונה הוא פיתוח מגורים יוקרתי הממוקם בצד הדרומי של המרינה של הרצליה, בסמוך לחוף הים ולמרכז הקניות היוקרתי ארנה. הפרויקט מציע את השילוב המושלם בין מיקום מעולה לבין תכנון ועיצוב מודרני ומרהיב. במסגרת הפרויקט נבנו 176 דירות מפוארות, כולל דירות גן ופנטהאוזים בני 2-4 חדרי שינה. הבניין בנוי בצורת האות L המקיפות את הלגונה בצדה הדרומי והמזרחי.

קרא עוד  

מרינה הרצליה היא עיר חוף מרהיבה בישראל, המפורסמת באורח החיים היוקרתי שלה, חופיה היפים והאווירה התוססת. אנשים רבים מגיעים למרינה הרצליה למטרות שונות, כמו נסיעות עסקים, חופשות ואפילו מעברים זמניים. כשמחפשים מקום לינה במרינה הרצליה, השכרת דירות לטווח קצר המוצעות על ידי תיווך א.א. יפית היא בחירה מצוינת. במאמר זה, נחקור את היתרונות של בחירה בהשכרת דירות לטווח קצר במרינה הרצליה באמצעות תיווך א.א. יפית בעל המוניטין המעולה.

קרא עוד  

פנטהאוז מפואר למכירה עם נוף פנורמי מרהיב לים במגדלי מרינה בהרצליה! אנו שמחים להציג בפניכם הזדמנות פז לרכוש את פנטהאוז החלומות שלכם! אנו מציגים בפניכם פנטהאוז דופלקס מדהים הממוקם במרינה הרצליה היפה.

קרא עוד  

יתרונות מגורים בקרבת הים מציעים מגוון יתרונות בריאותיים, נפשיים וסביבתיים, ובהם: יתרונות בריאותיים: * אוויר נקי יותר: אזורי חוף נוטים ליהנות מאוויר נקי יותר מאשר אזורים פנימיים, שכן הרוח מהים מסייעת לפזר מזהמים. אוויר נקי יותר יכול להפחית את הסיכון למחלות נשימה, מחלות לב וסוגי סרטן מסוימים.

קרא עוד