מתווך איתן בן ארי
מתווך דירות במרינה ההרצליה

איתן בן ארי ממלא תפקיד חשוב כמתווך דירות במרינה הרצליה, תחום המחייב הבנה עמוקה בשוק הנדל"ן ויכולת מיוחדת להתאים בין צרכי הלקוחות לנכסים הזמינים. הידע המקצועי והאישיות הבינאישית של איתן מאפשרים לו לספק שירות מקיף ומותאם אישית לכל לקוח.

איתן בן ארי - מתווך נכסי יוקרה במרינה הרצליה:

איתן בן ארי - הבחירה הנכונה עבור נכסי יוקרה 

איתן בן ארי, מתווך הנכסים המוביל במרינה הרצליה, ידוע בשירותו המקצועי והאישי. עם ניסיון רב שנים בתחום וידע מעמיק על שוק הנדל"ן באזור, איתן מהווה גורם מוביל ומומחה להשכרה ומכירה של דירות יוקרה.


בעל תואר במנהל עסקים ומיומן בהתמחותו, איתן מספק שירות אישי ומקצועי ללקוחות מגוונים, הכוללים אנשי עסקים, משפחות, זוגות ותיירים. הוא עוזר למאות לקוחות מדי שנה למצוא את הנכס המושלם עבורם, תוך הקפדה על סטנדרטים גבוהים של אמינות ושקיפות.


איתן מתמחה גם בהשכרת דירות לטווח קצר, ומבין היטב את הצרכים הייחודיים של המשכירים והשוכרים. הוא מציע מגוון רחב של דירות יוקרה להשכרה ומכירה, בפרויקטים מובילים במרינה הרצליה כגון מגדלי המרינה, מרינה וילג', האי, לגונה, מרינה וילג', אוקיינוס במרינה, ריץ קרלטון, הרודס. 


אם אתם מחפשים שירות מקצועי ואישי להשכרה או מכירה של נכס יוקרה, איתן בן ארי הינו הבחירה הנכונה. צרו קשר עמו לקבלת ייעוץ חינם ולמציאת הנכס המושלם עבורכם.