מיכל בן ארי
מנהלת משרד

מיכל בן ארי, מנהלת משרד ובעלים תיווך א.א. יפית נכסי יוקרה. מומחית בנכסי יוקרה במרינה הרצליה, הרצליה פיתוח, כפר שמריהו, הרצליה ב', ארסוף ורשפון.

מיכל בן ארי היא הלב והנשמה שמאחורי משרד התיווך א.א יפית נכסי יוקרה בהרצליה פיתוח, מרינה הרצליה, כפר שמריהו, הרצליה ב', ארסוף ורשפון. 

עם רקע של שנים רבות בתחום הנדל"ן היוקרתי, מיכל בן ארי הביאה למשרד חזון ברור - לספק שירות יוצא דופן ללקוחות הבוחרים בנכסי יוקרה באזור הרצליה פיתוח והסביבה. היא עובדת ללא לאות כדי להפוך את החלום הזה למציאות.

מה שמנחה את מיכל בן ארי הוא הרצון לשמור על יחס אישי וחם עבור כל לקוח. היא רואה את עצמה ואת צוות המתווכים שלה כשותפים עסקיים של הלקוחות, יועצים נאמנים שכל מטרתם היא לסייע להשיג את היעדים בצורה המיטבית. 

בזכות ניסיונה הרב והידע המקיף שלה על השוק המקומי, מיכל בן ארי יודעת היטב לנתח את כל הפרמטרים הדרושים בעסקת מכירה או רכישה של נכס יוקרה. היא מעבירה את הידע הזה לכל אחד מאנשי הצוות שעובדים אצלה.

מעבר לייעוץ האישי, מיכל בן ארי גם מאמינה בחשיבות השיווק הנרחב. במשרד עובדים באופן אגרסיבי כדי לייצר לנכסים את החשיפה המקסימלית בכל הערוצים האפשריים.

אך מעל הכל, בן ארי רואה חשיבות עליונה בשמירה על הגינות ואתיקה בכל עסקה. במשרד תיווך א.א יפית פועלים לפי הספר בצורה הוגנת ושקופה כלפי שני הצדדים המעורבים. זהו ערך עמוק שמיכל בן ארי מנחילה לכל אחד מאנשי הצוות שלה.

תחת הנהגתה, א.א יפית נכסי יוקרה הפך למשרד תיווך מוביל ומבוקש עבור נכסים יקרים ברחבי הרצליה פיתוח והסביבה. בזכות החזון הברור, המקצועיות והיושרה של בן ארי, המשרד צפוי להמשיך ולצמוח בשנים הבאות.

לאתר של בתים למכירה ולהשכרה בהרצליה פיתוח והסביבה: לחץ כאן