להשכרה דירה במרינה וילג' הרצליה פיתוח. - דירה משופצת מהיסוד הרמה גבוהה. - מרוהטת 2 חדרים ומרפסת. כ 50 מר ו4 מר מרפסת ובנוסף מדרגות לגג עם נוף מרהיב לים. בבניין : בריכת שחיה, חדר כושר, חניה שומר 24/7


9500 

קרא עוד


פרויקט המגורים: מרינה וילג' הרצליה

מרינה וילג' בהרצליה הוא פרויקט מגורים יוקרתי הממוקם במרינה של הרצליה, אחד מאזורי המגורים המבוקשים והמרהיבים בישראל. הפרויקט משלב בין איכות חיים גבוהה, מיקום מעולה ונוף עוצר נשימה לים התיכון ולמרינה עצמה.


עיצוב וסטנדרט בנייה גבוה

מרינה וילג' מתאפיין בעיצוב מודרני ואלגנטי, עם דגש על נוחות הדיירים. המבנים בפרויקט תוכננו להעניק תחושת יוקרה עם מרפסות מרווחות הצופות לנוף הים ולגינות במתחם, גינות מטופחות ומפרט טכני מתקדם הכולל מערכות מתקדמות של מיזוג אוויר, תריסים חשמליים, וחללי פנים מרווחים ומוארים.  


מגוון דירות

הפרויקט מציע מגוון רחב של דירות המתאימות לצרכים שונים – החל מדירות 2 חדרים עבור זוגות צעירים ועד לדירות גדולות של 3 חדרים עם מרפסות המשקיפות אל הים. 


שירותים לדיירים

דיירי מרינה וילג' נהנים ממבחר שירותים, כולל:

- בריכת שחייה פרטית לדיירים

- חדר כושר מאובזר

- חניון תת קרקעי

- שירותי אבטחה 24/7  

- פינות ישיבה וגינות ירוקות המציעות אזורי מנוחה ושלווה

מיקום אידיאלי

הפרויקט ממוקם במרחק הליכה קצר מהחוף ומהמרינה, ומספק גישה נוחה למרכזי קניות, מסעדות, בתי קפה, ומרכזי בילוי נוספים בהרצליה פיתוח. קרבה זו הופכת את מרינה וילג' לאחת הבחירות הפופולריות ביותר עבור משפחות, אנשי עסקים ותיירים המעוניינים לחיות ברמה גבוהה וליהנות מכל היתרונות שמציעה הרצליה.


לסיכום

מרינה וילג' הרצליה הוא לא רק פרויקט מגורים יוקרתי, אלא קהילה של אנשים הנהנים מאיכות חיים גבוהה בסביבה מושלמת של ים, יוקרה ונוחות.




מוצרים קשורים